FRAK d.o.o.

Tvrtka FRAK je osnovana 1994. godine. Ostvareni uspjeh tvrtka duguje svojim vlasnicima i osnivačima Ružici i Dragi Fudurić te cijelom timu predanih i stručnih suradnika.

Kontinuiranim ulaganjem u razvoj poslovanja i asortiman proizvoda te edukaciju i usavršavanje djelatnika, tvrtka se uspjela etabilirati kao vodeća montažerska kuća na području Karlovačke županije. Otvaranjem moderno uređenih trgovina u Karlovcu i Slunju djelovanje tvrtke je prošireno na segment maloprodaje i veleprodaje.

U prodajnim salonima je ponuđen velik izbor vodovodnog materijala, opreme za centralno i solarno grijanje, opreme za plin i klimatizaciju.

Vizija

Vizija tvrtke je kontinuiran rast ostvaren ulaganjem u edukaciju zaposlenika, tehnološku modernizaciju poslovanja i praćenje trendova na području grijanja, klimatizacije, obnovljivih izvora energije i uređenja kupaonica te razvojem dugoročnog odnosa s kupcima, uzimajući pritom u obzir ispunjavanje njihovih potreba i očekivanja.


Misija

Misija FRAK-a je ponuditi klijentima kompletnu uslugu pri uređenju kupaonica i ugradnji sistema grijanja po sistemu "Ključ u ruke".

Kako bi ostvarili svoju misiju tvrtka usvaja znanja lidera iz svih područja svoje djelatnosti na europskom tržištu.

Riječ direktora

Ovim putem bih se zahvalio svim strankama na ukazanom povjerenju.

Trudit ćemo se i dalje zadržati vaše povjerenje, bit ćemo ustrajni i pokazati kako nam je stranka uvijek na prvom mjestu i da nam je najbitnije
vaše zadovoljstvo našom izvršenom uslugom.
Zahvaljujem se na posjeti naših stranica.

- S poštovanjem, Dragan Fudurić, direktor logo krug2 -

Zaposlenje

frak

Zaposlenje

Ako želite postati dijelom FRAK tima
te svojim znanjem i iskustvom
pridonijeti razvitku naše tvrtke,
pošaljite nam svoj životopis.
E mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Adresa: Jelaši 70, 47 000 Karlovac

Opći uvjeti prodaje

ROK ISPORUKE

Rok isporuke za naručene proizvode bit će definiran u trenutku prodaje robe. Kupac prihvaćanjem ponude prihvaća i rok isporuke naveden na ponudi.

U slučaju da dođe do produženja roka isporuke proizvoda kupac će biti obaviješten. Ako kupac ne prihvaća produženje roka isporuke može odustati od kupovine te zatražiti povrat novca.

DOSTAVA ROBE

Dostava je besplatna, unutar 50 kilometara od svake poslovnice za robu čija maloprodajna vrijednost je veća od 398,17€ (3.000,00kn). Za udaljenosti veće od 50 kilometara od poslovnice  obračunava se prijevoz u iznosu od 1,10 €/km (8,28 kn/km) od poslovnice do mjesta dostave u jednom smjeru.

Kod dostava čija je vrijednost manja od 398,17€ (3.000,00kn) naplaćuje se dostava u iznosu od 1,10 €/km (8,28 kn/km) od poslovnice do mjesta dostave u jednom smjeru.

Vrijeme dostave  je od ponedjeljka do petka od 7 do 15 sati subotom od 7 do 12 sati.

Naručeni proizvodi dostavljaju se do kolnog ulaza. Prilaz ulazu mora biti slobodan, u suprotnom dostava se vrši do najbliže točke na kojoj je istovar moguć. Kupac je dužan po obavijesti o dostavi osigurati nesmetan prilaz dostavnom vozilu, u suprotnom, će se izvršiti dostava do najbliže točke na kojoj je istovar moguć.

Proizvodi će biti adekvatno zapakirani i zaštićeni tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac će biti kontaktiran od strane dostavljača minimalno jedan dan prije planirane dostave radi dogovora o vremenu isporuke.

Prilikom primopredaje kupljene robe, Kupac je dužan odmah pregledati robu u nazočnosti dostavljača koji mu isporučuje robu radi utvrđenja:

1) da mu je isporučen upravo naručeni proizvod,

2) da proizvod u ispravnom stanju u pogledu količine

3) da je proizvod bez vidljivih nedostataka.

Ako se pregledom predmetne robe utvrdi da je roba u cijelosti uredna po svim točkama (1.-3.), Kupac će dostavljaču potpisati Dostavnicu, maloprodajni račun ili otpremnicu u znak utvrđene ispravnosti isporučene robe.

Naknadne prigovore Kupca radi vidljivih nedostataka na proizvodu ili manje isporučene količine moguće je prijaviti u roku od 24 sata po primljenoj dostavi i potpisanoj dokumentaciji, a nakon navedenog roka FRAK prigovor neće uvažiti.

Kupac potpisom maloprodajnog računa potvrđuje da je narudžba uredno isporučena u naručenoj (plaćenoj) količini i bez vidljivih nedostataka te da je Kupac prekontrolirao sve naznačene stavke svakog pojedinog artikla i količinu odnosno da su podaci u maloprodajnom računu istovjetni s izvršenom isporukom.

Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja. Ako se pregledom predmetne robe Kupca i dostavljača FRAK-a utvrdi da isporučena roba nije u cijelosti uredna po svim naprijed navedenim točkama od (1. do 4.), Kupac može odbiti primitak takve pošiljke ili dijela pošiljke s vidljivim nedostatcima.

POVRAT I ZAMJENA PROIZVODA

Zahtjev za povrat i zamjenu proizvoda može se dostaviti osobno u poslovnicu ili na e-mail adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. .  Po odobrenom zahtjevu voditelja poslovnice kupac može odabrati drugu robu. Rok za povrat i zamjenu proizvoda je 30 dana od datuma kupovine.

FRAK će prilikom preuzimanja vraćene robe istu prethodno prekontrolirati da li je ista u urednom stanju – u onom stanju u kojem je Kupcu bila predana u posjed:

a) da je vraćena upravo isporučena roba,

b) da proizvod u ispravnom stanju u pogledu količine

c) da je proizvod bez vidljivih nedostataka

d) da proizvod ima original i neoštećenu ambalažu

Ukoliko se pregledom predmetne robe utvrdi da roba nije u cijelosti uredna po svim točkama (a. do d.), FRAK ima pravo odbiti prihvat takve robe.

Roba koja se naruči posebno po narudžbi stranke ne može se vratiti i zamjeniti za drugu robu.

Kupac je, kada vrši povrat proizvoda, proizvod koji vraća dužan vratiti u originalnoj ambalaži, kompletan sa svim pripadajućim dijelovima i svom dokumentacijom, a svaka oznaka kojoj je svrha ukazati kako proizvod nije korišten ili oštećen ne smije biti uklonjena ili oštećena. Temeljem Zakona o zaštiti potrošača Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

 REKLAMACIJE I PRIGOVORI

Prigovori i reklamacije vezano za neispravnost ili nedostatke proizvoda upućuju se pisanim putem:

a) Pravilno popunjenim REKLAMACIJSKIM ZAPISNIKOM poslanim na mail adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. s priloženim fotografijama proizvoda ako se radi o vidljivom nedostatku.

b) poštom na adresu FRAK d.o.o. , Jelaši 70 ,  47000 Karlovac

FRAK će odgovoriti na zaprimljeni prigovor u najkraćem roku, a najkasnije u roku 15 dana, računajući od dana primitka prigovora.

PRIGOVOR ZBOG SKRIVENIH NEDOSTATAKA NA PROIZVODU

Kad se nakon primitka proizvoda od strane Kupca pokaže da proizvod ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja proizvoda (skriveni nedostatak), Kupac je dužan pod prijetnjom gubitka prava o tom nedostatku obavijestiti FRAK bez odgađanja.

Protekom zakonskog roka za podnošenje prigovora zbog skrivenih nedostataka na proizvodu, računajući od dana preuzimanja proizvoda, Kupac gubi pravo na podnošenje prigovora zbog skrivenog nedostatka, osim u slučaju kada se radi o proizvodu za koji je proizvođač izdao jamstveni list (garanciju), u kojem slučaju Kupac ostvaruje prava prema uvjetima iz jamstvenog lista.

Kupac uz prigovor mora priložiti račun o izvršenoj kupnji za robu za koji ističe prigovor.

FRAK će uvažiti prigovor Kupca zbog skrivenog nedostatka samo ako se radi o tvorničkoj grešci ili anomalijama proizvoda koje se nisu mogle utvrditi prilikom preuzimanja, s tim da FRAK neće uvažiti prigovor: za keramičke i porculanske pločice ako se razlikuju zbog nijanse boje jer svaka tvornička serija može blaže oscilirati u nijansi zbog prirode proizvodnog procesa.

FRAK neće uvažiti prigovor Kupca zbog skrivenih nedostataka (tvorničkih grešaka i sličnih anomalija) za keramičke i porculanske pločice koje nisu prve (1.) klase. FRAK će uvijek unaprijed označiti da se radi o 2. i 3. klasi.

Kupac gubi pravo na prigovor zbog materijalnog nedostatka na proizvodu ako isti ugradi, a radi se o nedostatku koji se mogao uočiti prije ugradnje. Kupac nema pravo na naknadu prateće štete za trošak ugradnje i skidanja ugrađenog proizvoda, a radi se o nedostatku koji se mogao uočiti prije ugradnje.

FRAK neće uvažiti prigovor kada Kupac ističe prigovor skrivenog nedostatka na proizvodu: a) slavine, fugirna masa za bazene i hidro-masažne kade kod kojih Kupac nije ugradio filtere za pročišćavanje vode, a oštećenje proizvoda je uzrokovano prljavim instalacijama ili vodom; b) bojlere, klima- uređaje i slične uređaje koje je Kupac ugradio po neovlaštenoj osobi ili prilikom ugradnje, servisiranja nije poštivao upute proizvođača; c) ako je proizvod ugrađen protivno pravilima struke. Upozorava se Kupac da prije ugradnje keramičkih pločica vodi računa da se ugradnja izvrši sukladno pravilima struke i uputama proizvođača.

FRAK neće uvažiti prigovor na neravnine ili ulegnuća postavljenih keramičkih pločica jer do istoga može doći samo nestručnom ugradnjom odnosno zbog nepoštivanja uputa proizvođača.

UVJETI IZ JAMSTVENOG LISTA ZA PROIZVOD

Za proizvode koje prati jamstveni list vrijede uvjeti koje je proizvođač/prodavatelj naveo u jamstvenom listu. U svakom slučaju jamstvo neće vrijediti ukoliko Kupac ističe prigovor skrivenog nedostatka na proizvodu: a) slavine i hidro-masažne kade kod kojih Kupac nije ugradio filtere za pročišćavanje vode, a oštećenje proizvoda je uzrokovano prljavim instalacijama ili vodom; b) bojlere, klima-uređaje i slične uređaje koje je Kupac ugradio po neovlaštenoj osobi ili prilikom ugradnje nije poštivao upute proizvođača. Jamstveni list datira, ovjerava i potpisuje ovlaštena osoba FRAK-a. Potrošač je obvezan čuvati jamstveni list za vrijeme trajanja jamstva zajedno s ispostavljenim računom i otpremnicom.

ODGOVORNOST FRAK-a ZA IZRAČUN KOLIČINE ILI DIMENZIJE ILI ZA PREPORUKE O UGRADNJI PODNIH ILI ZIDNIH PLOČICA

FRAK ne daje službene izračune količina niti uzima mjere Kupčeva prostora pa stoga FRAK nije odgovoran Kupcu na manje ili više kupljene količine keramičkih/porculanskih pločica. Kupac je sam obvezan osigurati sve podatke o količinama ili dimenzijama proizvoda i osigurati stručnu pomoć te FRAK-u naznačiti potrebnu točnu količinu. Kupac se ne može pozivati na usmene ili pisane izjave ovlaštenih osoba (referenata ili prodavača) FRAK-a u odnosu na izračune količina ili dimenzija ili preporuke o ugradnji. Nastavno na navedeno, FRAK nije u mogućnosti preuzeti pločice koje su kupcu ostale kao višak nakon ugradnje a radi krivo izračunate potrebne količine prilikom kupnje.

 Garanciju na priznajemo ukoliko roba nije ugrađena od strane ovlaštenog servisera i prema uputama proizvođača.